درباره ناتژی

همه چیز درباره ناتژی

در سال ۱۳۹۷ دلمون می‌خواست چالش جدیدی رو امتحان کنیم. دلمون می‌خواست از کار پدری بیایم بیرون و فصل جدیدی رو با هم به صورت مستقل شروع کنیم. ما واقعا به فکر درآمد بیشتر نبودیم. دلمون می‌خواست یه یادگار از خانواده به جا بذاریم. می‌خواستیم یه برند دوست داشتنی داشته باشیم که نام خانواده برمر رو سربلند نگه داره. خیلی از پدرمون یاد گرفتیم. اینکه چه‌طور میشه یه بیزینسی رو راه انداخت و همواره از رقبا، حمایت کرد. ما تو ایران همیشه به دنبال کشتن و از بین بردن رقیب‌های خودمونیم. اما ما می‌دونیم و یاد گرفتیم حمایت کردن برندهای محصول مشترک، برد همگی ماست. خواسته‌ی ما اینه که همه ما مردم با هم بخندیم، جاه‌طلبانه به موفقیت برسیم و با هم اوقات خوشی رو داشته باشیم. 

همان‌طور که بالاتر گفتیم، ناتژی ماحصل یادگاری دوست داشتنی از خانواده ما است. تیم ناتژی از سال ۱۳۹۷ شروع به خشک کردن پسته‌های اعلا از یزد شد و ما سعی کردیم همیشه بهترین و با کیفیت‌ترین نمونه‌های بازار رو تولید کنیم. تا زمانی که دیگه در بین رقبای خود حرفی برای گفتن داشتیم و تبدیل به یکی از با کیفیت‌ترین تولید‌کننده‌ حال حاضر تو ایران شدیم.  

حالا بعد از گذشت چند سال، ناتژی در فروش تخصصی آجیل، خشکبار و میوه خشک فعالیت داره. با اینکه چند سالی از اون‌موقع می‌گذره، اما ما همچنان سر حرف خودمون هستیم و به دنبال داشتن یک خانواده بزرگ بین برند ناتژی و کل مردم ایران هستیم. مشتریان ما که تقریبا همه‌شان زیر ۳۵ سال هستند، با تجربه خرید خود از ناتژی می‌تونند خوشحالی و هیجان رو به زندگی خود هدیه بدن. 

ما همچنان با همان کیفیت و سطح مراقبت، از پرورش‌دهندگان به صورت مستقیم خرید می‌کنیم و اونا رو در اختیار شما می‌گذاریم. برای همین شما می‌تونید خریدی مطمئن و راحت رو با ما تجربه کنید. چه‌طوری؟ چه ۲۵۰ گرم بخواین چه ۱۰ کیلو، ما سریع با ارسال رایگان می‌فرستیم براتون. 

اگه سوالی داشتید برامون کامنت بذارید، واتساپ پیام بدید، زنگ بزنید صداتون رو بشنویم. هرجور که راحت‌ترید ما هم خوشحال میشیم. 

ما، به عنوان خانواده ناتژی می‌دونیم که کسب و کار بالا و پایین خودشو داره. اما همیشه به خودمون و تیممون ثابت کردیم که ما می‌تونیم از پس همه چیز بربیایم. چون ما ناتژی هستیم! روزهای سختی بوده که ما حتی بلد نبودیم چه‌جوری پسته خشک کنیم، شاید کارتن، کارتن رو خراب کردیم تا یاد گرفتیم. اما جا نزدیم. بیخیال نشدیم و به راهمون ادامه دادیم. ناتژی ثابت کرده همه‌جا سربلند بیرون میاد. همون روزی که اولین فروش آنلاین رو جشن گرفتیم، به خودمون قول دادیم، ناتژی رو به دوست‌داشتنی‌ترین برند ایران تبدیل کنیم. ما به دنبال یک خانواده همیشگی هستیم. خوشحال میشیم عضوی از خانواده ما بشین.

ما برنامه‌‌ها داریم برای ناتژی! ناتژی یک برنامه طولانی مدت داره برای تامین و تهیه خوراکی و آجیل‌های خوشمزه. برای برنامه طولانی مدت‌ هم که نمیشه از محیط زیست غافل شد. 

ما در کل سعی کردیم بسته‌بندی‌هایی رو تولید کنیم که شما از اونا بعد از تموم شدن آجیل، بتونید برای خوراکی‌های دیگه، تزیین یا کادو دادن استفاده کنید. بسته‌بندی‌های فلزیمون هم که یه تیرو دو نشانه! همه جا می‌تونید از اونا استفاده کنید. 

این فعلا یک شروعه، ما می‌تونیم همه باهم به محیط زیست کمک کنیم.

ما در تلاشیم تا ناتژی رو به بهترین و برترین تامین‌کننده آجیل و خشکبار ایران تبدیل کنیم. 

  • محیط کاری عالی همراه با احترام متقابل.
  • انرژی آفرینی و ایجاد هیجان در مشتری و کارکنان
  • بالاترین استاندارد تولید و توزیع آجیل
  • راضی نگه‌داشتن و انگیزه دادن به مشتریان خود
  • تاثیر مثبت بر محیط زیست و جوامع

ما تو ناتژی تمام سعی‌مون رو می‌کنیم تا شما از خریدتون راضی باشید. اگه با محصول، کیفیتش، بسته‌بندی و یا حمل و نقل به مشکل خوردید، سریعا به ما اطلاع بدید تا ما هرچه سریع‌تر مشکل شما رو حل کنیم. ما هر کاری که از دستمون بر بیاد رو برای رضایت مشتری انجام می‌دیم. ما به خودمون قول دادیم تا همیشه لبخند روی لبان مشتری‌هامون بیاریم. پس به هر مشکلی که بر خوردین، کافی است یه پر آتیش بزنید تا ما سریعا خودمون رو برسونیم.

اولویت ما، خوشحالی و رضایت شماست

  • ارتباط قوی با مشتری
  • تنوع محصولات با کیفیت
  • تبدیل به دوست‌داشتنی‌ترین برند خوراکی در ایران
  • بالا بردن هیجان و ماجراجویی در مشتری